مناقشات لسنة 2025

التسويق الالكتروني ودوره في تشكيل الصورة الذهنية لدى الجمهور اE-marketing and its role in shaping the public's perception of sporting events: An analytical study of the Ministry of Youth and Sports and Iraqi Football Association websites, and a field study of the Gulf audience.زاء الاحداث الرياضية / دراسة تحليلية لصفحتي وزارة الشباب والرياضة والاتحاد العراقي لكرة القدم وميدانية للجمهور الخليجيمناقشة

by Dr احمد يحيى حسن . (.)

Asia/Baghdad
قاعات كلية الاعلام (كلية الاعلام / جامعة بغداد )

قاعات كلية الاعلام

كلية الاعلام / جامعة بغداد

Description

في ظل التطور والتوسع الكبير في استخدام وسائل التواصل الاجتماعي ، اصبح التسويق الالكتروني اداة رئيسية في استراتيجيات المؤسسات الرياضية 

With the significant development and expansion in the use of social media, digital marketing has become a key tool in the strategies of sports organizations.