مناقشات لسنة 2025

اساليب التسويق الالكترونيDigital marketing techniques in building a brand image for car companies: An analytical study of Kia Ford's Facebook pages and a field study of the Baghdad audience. في بناء الصورة الذهنية لشركات السيارات / دراسة تحليلية لصفحتي الفيس بوك لشركتي كيا فورد وميدانية لجمهور مدينة بغدادمناقشة

by Ms رفل ثامر ذياب . (.)

Asia/Baghdad
قاعات كلية الاعلام (كلية الاعلام / جامعة بغداد )

قاعات كلية الاعلام

كلية الاعلام / جامعة بغداد

Description

مع التحول الرقمي المتزايد واعتماد الجمهور على منصات التواصل الاجتماعي اصبحت شركات السيارات العالمية بحاجة الى اساليب تسويقية الكترونية مبتكرة لتعزيز الصورة الذهنية لعلامتها التجارية 

With increasing digital transformation and the public's reliance on social media platforms, global car companies need innovative electronic marketing methods to enhance their brand image.